فن
أخر الأخبار

هجوم علي الفنانة راندا البحيري بسبب حنين حسام …..

هجوم شديد علي الممثلة راندا البحيري ،بعد أن نشرت علي الاكونت الخاص بيها التي كانت فيه تدافع عن حنين حسام طالبة كلية الآثار ، والتي تم القبض عليها أمس .

وقالت راندا البحيرى،”ربنا يفك كربها يارب. بحق الأيام المفترجه دي يارب”، وهو ما جعل الكثيرون يهاجمون راندا على تعاطفها مع حنين، لتعود قائلة، “يا جماعه هو احنا بقينا صعبين كده ليه.. بنت طفله صغيره. سني تقريبا ضعف سنها.. عرفت انها بايته في القسم ربنا ما يكتب ده على حد.. متخيلين يعني ايه واحده عندها اهل و بيت اكيد زعلانين عليها. بايته في القسم دلوقتي.. انتوا مستكترين عليها الدعاء؟؟ و بتشتموني؟؟؟..طيب يا سيدي انت و هو.. ربنا يكرم اصلك.. و شكرا علي الشتايم.. خليني اخد حسنات و تاخدوا انتوا ذنوب.. هو انتوا لو الواحد حتي غلط في المجتمع ده مينفعش انه يتوب.. مينفعش حد بدعيله؟؟؟؟؟؟ ليه كده؟؟؟؟ ده باب التوبه عند ربنا مفتوح؟؟؟ و عندكم مقفول في وش الناس كلها”

 
وبعد تحقيقات النيابة أمرت بحجز “حنين حسام عبد القادر ” لحين عرضها للاستئناف والتحقيق معها صباح باكر ، وبعد التحقيق معها بما نسب إليها اتهامات عديدة و بعد التحقيقات تدور حول مشاهدة مقاطع مصورة ومذاعة لها و هي تعرض علي الفتيات شغل لايف من خلال ابلكيشين ..

فيما أكد حسام عبد الهادى “موظف” والد حنين حسام، فتاة التيك توك، أن ابنته بريئة من التهم المنسوبة إليها بالتحريض على الفسق والفجور، لافتا إلى أن الفيديوهات التى قامت ابنته بإعدادها عادية، ولا تتعدى كونها فيديوهات شبابية كباقى الفيديوهات التى يقوم بنشرها الفتيات والشباب من جيلها والتى تأتي في اطار الهزار والمزاح.

وأضاف عبد الهادى: ابنتى لم تقصد بأي شكل من الأشكال التحريض على الفسق والفجور، مؤكدا بأنه عائلته من العائلات الملتزمة والمحافظة ونسكن فى حى شعبي بمنطقة شبرا.

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
الرجوع الى الصفحه الرئيسة
إغلاق